רוצה להתחיל לרקוד?  054-965-4502
קורס בצ'אטה למתחילים
header title section

שיעורי בצ'אטה פרטיים

בית הספר BeBachata מעניק שיעורי בצ'אטה פרטיים לכל מי שמרגיש צורך בלמידה פרטנית, אחד על אחד, על מנת להיות מקצוען!

מה כולל שיעור בצ'אטה פרטי?

✔️ שיעורים הנמשכים כ60 דק בהם לומדים עם מדריך באופן פרטני.

✔️ ניתן לעשות שיעור אחד על אחד או שיעור זוגי.

✔️ השיעורים מועברים על ידי צוות בי בצ'אטה – רקדנים בעלי ניסיון של שנים בעולם הבצ'אטה והוכשרו ארוכות על ידי אופיר ועופרי, מפתחי שיטת ביבצ'אטה.

למי מתאים לקחת שיעור פרטי בבצ'אטה?

✔️ למי שמרגיש צורך בלימוד פרטני אישי.

✔️ למי שרוצה להתקדם בקצב שלו ולא בקצב של קבוצה.

✔️ למי שמרגיש נבוך בהתחלה לרקוד כחלק מקבוצה.

✔️ זוגות שרוצים לרקוד אחד עם השניה.

✔️ מי שרוצה ללמוד לרקוד בצורה מעמיקה ולהתקדם מהר.

אופיר ועופרי

למי מכם שיסיים את קורס הטכניקה תינתן האופציה להמשיך את תהליך הלימוד
בקבוצת המתקדמות יותר של BeBachata ובקבוצות הלימוד של אופיר ועופרי.

שיעורי בצ'אטה פרטיים
נגן וידאו אודות שיעורי בצ'אטה פרטיים

החלטתם כי אתם רוצים לרקוד עם החצי השני שלכם? מוטב כי תבחרו את סגנון הריקוד המתאים. הרצון להעביר זמן איכות משותף האחד עם השנייה הוא מבורך. אם אתם רוצים להפיק ממנו את מירב התועלת יהיה עליכם לבחור את הסגנון האידיאלי. יש כאלה שמתאים להם סגנון אחד, וישנם אחרים שמתאים להם סגנון אחר. אם עדיין לא מצאתם את הסגנון המועדף עליכם כדאי לכם לשמוע על שיעורי בצ'אטה. בצ'אטה הוא סגנון ריקוד שזוכה לאהדה רבה בקרב זוגות שונים בישראל ובעולם. מה תוכלו להשיג על ידי הרשמה לשיעור בצ'אטה ומה כדאי לכם לדעת לפני ההרשמה?

מה עושים בשיעורי בצ'אטה פרטיים?

אם לא יצא לכם לשמוע על ריקוד הבצ'אטה, מדובר על ריקוד לטיני כמו ריקודים לטיניים אחרים. הריקוד עצמו מתאפיין בכך שהוא רומנטי ומתבצע בצורה צמודה מלאה בתשוקה. ישנה נטייה להשוות את הריקוד הזה לריקודים לטיניים אחרים, אך יש לו את המרכיבים שלו. בהשוואה לסלסה מדובר על ריקוד רגוע יותר, אך מול הרומבה הוא קצבי בהרבה. כך שזה מאוד תלוי לאיזה ריקוד לטיני אתם משווים אותו, ריקוד בצ'אטה נמצא בדיוק באמצע. בעשור האחרון אנו רואים כי הריקוד הזה זוכה לפופולאריות רבה בכל העולם, גם בישראל. לא מעט זוגות רואים כי מדובר על סגנון ריקוד שיכול לשפר את הזוגיות באופן משמעותי.

שיעורי בצ'אטה פרטיים
שיעורי בצ'אטה פרטיים בבית הספר לריקוד בי בצ'אטה

מי יכול ללמוד בצ'אטה?

שיעורי בצ'אטה מיועדים עבור כולם – כל אחד יכול למצוא את עצמו מרוויח ממנו לא מעט. זוגות שמרגישים כי הזוגיות שלהם מתרופפת בוחרים באופציה הזאת בשביל לחזק את הזוגיות. רווקים ורווקות הולכים ללמוד בצ'אטה על מנת ליצור אינטראקציה עם אנשים אחרים. ישנה אפשרות כי תכירו את החצי השני שלכם במהלך חוג הריקוד. רק תוודאו כי אתם פתוחים בראש לאפשרות הזאת שיכולה להיות האפשרות הנכונה לכם. בלי קשר חשוב להזכיר כי אינכם צריכים להגיע עם ידע קודם בשביל להתחיל שיעורי בצ'אטה. לא מעט מהרקדנים המובילים הכירו את הריקוד במקריות רבה ללא כל ניסיון קודם.

מעבר להיותו ריקוד רומנטי מאוד, מדובר על ריקוד שמביא איתו אנרגיות והנאה רבה. כל מי שהתנסה בסוג הריקוד הזה מבין כי מדובר על סגנון אחר מכל הריקודים האחרים. הריקוד עצמו מתקיים בזוגות, אך לרוב הוא מתרחש יחד עם זוגות אחרים המאפשרים למידה משותפת. היכולת ללמוד משתפרת פלאים כאשר מבצעים את הריקוד יחד עם עוד זוגות אחרים. מעבר לכך תוכלו לקחת את הריקוד לכיוון שלכם, למקום שיאפשר לכם להרגיש בנוח לרקוד אותו. השתכנעתם כי מוטב לכם להתחיל שיעורי בצ'אטה? בי בצ'אטה הוא סטודיו המתמחה בריקודי בצ'אטה בלבד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להירשם ולהתחיל להנות מאחד מסגנונות הריקוד המהנים ביותר.

להרשמה לשיעור בצ'אטה פרטי מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!

כלי נגישות