רוצה להתחיל לרקוד?  054-965-4502
קורס בצ'אטה למתחילים

קורס בצ'אטה למתחילים

תמיד חלמתם להיות כוכבי הרחבה עם ריקוד בלתי נשכח, כזה שלא יוכלו לשכוח אותכם אחריו? קורס בצ'אטה למתחילים הוא הקורס האידיאלי עבורכם שבעזרתו תוכלו ללמוד את אחד הסגנונות הנחשקים ביותר. 

להרשמה לשיעור ניסיון חינם:

אם אתם הולכים למועדונים או למקומות שבהם אוהבים לרקוד בוודאי יצא לכם לראות אנשים רוקדים בצ'אטה. את הריקוד הזה רואים בכל פינה, זוהי הסיבה שבגללה ככל הנראה אתם מעוניינים להתחיל ללמוד אותו. הריקוד הזה מביא איתו פלוסים רבים, אך הכי חשוב שהוא קל מאוד ללמידה עבור רקדנים מתחילים. בצ'אטה למתחילים יכול לפתוח בפניכם דלתות לסגנונות ריקוד אחרים שלא הכרתם לפני כן.

מה לומדים בקורס בצ'אטה למתחילים?

✔️ יסודות הריקוד
אנו נלמד את יסודות הריקוד, נכיר את עקרונות המוזיקה, המקצבים, הצעדים, התנועתיות תוך רכישת ביטחון בעצמכם ובקצב שלכם.

✔️ טכניקה ומיומנויות

בכל שיעור נלמד באופן מקיף ויסודי את עקרונות הבצ׳אטה,  החל מצעדי הבסיס, ועד לשליטה מלאה בטכניקה ובתנועה, תוך הבנת החיבור, האינטימיות המכבדת והאינטראקציה הנוצרת למול בן או בת הזוג.

✔️ ריקוד סולו

על מנת לשלוט באומנות הבצ'אטה נתרגל ריקוד יחידני, בו כל אחד מהמשתתפים ילמד ויתרגל מיומנויות כגון תנועות אגן, "גלי" גוף, עבודת ידיים ורגליים, יציבות, מרכז כובד, בניית סגנון ועוד.

✔️ ריקוד זוגי
יסודות הריקוד הזוגי, הבנה עמוקה בהובלה ומובלות, קומבינציות מורכבות, זיהוי גלי גוף אצל הפרטנר וסנכרון זוגי.

לומדים לרקוד בצ'אטה תוך 12 מפגשים בלבד!

התמיכה המלאה והעוטפת של מדריכי קורס בצ'אטה למתחילים יאפשרו לכל משתתף לעבור חוויה נעימה, בטוחה ומהנה בה כל אחד ואחת ייצא עם ידע, טכניקה ויכולות ריקוד גבוהות.

כל מי שחולם לרקוד רק צריך לבחור את סגנון הריקוד שהכי מתאים לו. יש כאלה שיעדיפו סגנון אחד, ישנם אחרים שיעדיפו סגנון אחר, כל אחד על פי שיקוליו. הסיבה שבגללה הבצ'אטה הפך להיות לסגנון מועדף על הרקדנים המתחילים היא היותה נוח. ראשית הוא לא משלב בתוכו תנועות מסובכות כאלה שיהיה לכם קשה מאוד לבצע אותן. מעבר לכך, ריקוד בצ'אטה מהנה מאוד כך שיש כאלה שפשוט נסחפים אחריו. מיד כאשר תתחילו לשמוע את המוזיקה הרגליים שלכם יתחילו לזוז מבלי שתצטרכו לעשות פעולה מיוחדת. יש כאלה שנחשפו לסגנון הזה, ומאז הם מתקשים מאוד לרקוד סגנונות אחרים.

איך מתחילים לרקוד בצ'אטה?

על מנת שתוכלו להתחיל לרקוד בצ'אטה יהיה עליכם לחפש קורס בצ'אטה למתחילים אשר מנוהל על ידי רקדנים מקצועיים. מדובר על קורס שאמור להנחיל לכם את כל הידע הדרוש לכם על מנת שתוכלו לרקוד את הריקוד כמו שצריך. אף על פי שמדובר על ריקוד פשוט יחסית, ישנה חשיבות לרקוד אותו בצורה הנכונה. במהלך הקורס תוכלו ללמוד את רזי הריקוד, ואת כל המרכיבים השונים שחובה לשים אליהם לב. מי שעובר את הקורס ימצא את עצמו רוקד את הריקוד בצורה טובה שגם מביאה איתה מידה רבה של סיפוק. בצ'אטה למתחילים הוא קורס שזמין בלא מעט מקומות שמלמדים ריקוד כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור במקום הנכון, המקצועי והכיפי ביותר!

קורס בצ'אטה למתחילים בסטודיו בי בצ'אטה

ריקוד בצ'אטה הוא ריקוד זוגי כזה שאמור להביא איתו חוויה משותפת במועדון או בכל מקום אחר שבו תבלו. מעבר לכך מדובר על דרך מעולה להיכרויות ויצירת קשרים עם אנשים שונים שלא הכרתם לפני כן. מעבר לכך תוכלו להירשם למסיבות תרגול, שבהן לומדים את הריקוד וגם מכירים רקדנים אחרים. מחפשים סטודיו שיש בו קורסים למתחילים וקורסים למתקדמים? הכירו את סטודיו בי בצ'אטה. את הסטודיו מנהלים צמד רקדנים מנוסים מאוד – אופיר ועופרי שהם אלופי עולם, ורקדנים שזכו בתחרויות בינלאומיות יוקרתיות. אם הם יראו לכם מוכרים זה בגלל שהם הגיעו לחצי גמר בתכנית GotTalent בישראל. הבידול של הסטודיו שלהם הוא היחס האישי שהם מעניקים לכל אחד שמגיע להתאמן אצלם.

ומה אומרים הבוגרים שלנו?

ברור! ההצלחה לא מותנת בכישרון, מדובר בטכניקה ומתודה מסודרת., שיטת הלימוד הייחודית שפותחה מאפשרת לכל אחד ואחת להפוך לרקדני בצ'אטה מוכשרים ומקצועיים שלב אחר שלב.

לא. הקורס שלנו מותאם גם עבור משתתפים חסרי ניסיון ובו לומדים את כל "התורה" מהבסיס בקצב שלכם.

ממש לא. לקורסים מגיעים ומגיעות רווקים ורווקות, חברים וחברות, נשואים ונשואות וכל סטטוס חברתי שתוכלי לחשוב עליו. בקורס עצמו אנו מתחלקים לזוגות רנדומליים (אלא אם תבקשו לרקוד עם בני הזוג שלכם) בכל פעם, כך יוצא שכולם רוקדים עם כולם, כולם יוצרים אינטראקציה ונוצרת חבורה מגובשת וכיפית של אנשים איכותיים ושמחים 🙂

כן, אבל באופן מכבד ונינוח ובהתאם לרצונות המשתתפים. צוות המדריכים שלנו, דואג לא רק שתלמדו באופן מקצועי את יסודות הבצ'אטה, אלא גם דואג שכל אחד מהמשתתפים ירגישו בסביבה נינוחה, בטוחה ומהנה.

 90% היו עם שמאליות והסתדרו נהדר.

אין אחיזה סגורה (פתוחה כל הקורס) מי שלא רוצה להיות קרוב לא חייב.

אפשר לבחור את הבן זוג בהתאם להעדפות.

מחכים לראותכם בקורס!

להרשמה ולפרטים נוספים השאירו פרטיכם ונחזור אליכם.

כלי נגישות